lørdag 24. mai 2014

AFSK leder over Kløfta

20 minutter før slutt leder AFSK 3-1 over Kløfta. Den store spilleren for AFSK har vært Christian Sørevik. Med en scoring og to målgivende kan "Kula" gi AFSK tre viktige poeng.


Morten Larsen har også vært god i dag. 

Målene:

8 min 1-0 Sørevik
22 min 2-0 Wauer
35 min 3-0 Kristiansen
63 min 3-1 H. Saleh

15 minutter igjen. Jevnt nå. Vært store sjanser for begge lagene.

79 min: Gult kort for Sørevik.

80 min: Kløfta med litt press. De er solide bak i AFSK nå.

82 min: AFSK bryter og skaper to halvsjanser ved Akselsen og Sørevik.

84 min: Stor sjanse for AFSK ved debutant Halvorsen. Sørevik stod for forarbeidet.

87 min: Dette går AFSKs vei. Kløfta får ikke til noe som helst.

88 min: Der satt den - ut av ingenting. Corner og  Simon Stenersen dunker ballen inn i mål. 3-2.

89 min: Kula er banens beste sier den lokale juryen. 

90 + 1 min: Larsen redder. Dårlig skudd.

SLUTT. 3-2 til AFSK.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar