onsdag 28. mai 2014

Fet tar i mot Skedsmo - Live her

Fet har fått en tøff åpning i 3. divisjon. Nå er det endelig tid for et lokaloppgjør for blåtrøyene. Skedsmo står på motsatt banehalvdel, og begge lag trenger poeng.



Skedsmo står med fem poeng og er på 12. plass, mens Fet har kun skrapet sammen tre poeng. De ligger sist, og eneste seier kom mot Rørvik i første serierunde.

Jeg følger kampen live her.

Fets lag:

1. Mathias Hoftvedt
2Lasse Bergan Foss
5Mats Jarnbjo
16Martin Mathisen
13Bashkim Beqiri
4Kjetil Moren Bråthen
6Espen Søgård
20Øystein Rygg
38Håkon Lundberg
17Christoffer Blix
10Marius Søgård
18:40: Sola skinner, og jeg er på vei. Har med eldstefrøkna og hennes venninne.

19:05: Snart på plass. To ni-åringer brukte lang tid på badet før avreise.

19 min: Jevn åpning. Skedsmo med et lite overtak. Kamali bak mye av det Skedsmo gjør fremover.


25 min: Fet er mer med i kampen. Hatt to dødballer, men aldri farlig.

27 min: Hiwa Poor setter inn 1-0 til Skedsmo.

30 min: Skudd fra Kamali fra 18 meter. Utenfor.

33 min: Svakt skudd av Lundberg fra ca 20 meter. Rett på keeper.

37 min: Hiwa Poor fikk gult kort. Frispark til Fetsund. Sannsynligvis den dårligste utnyttelsen denne uka av et frispark. Jarnbjo knoter det til.

40 min: Herlig spill av Skedsmo. Poor spiller igjennom Arber Krasniqi. Han spiller på tvers foran mål og Kamali setter den i åpent mål. 0-2

42 min: 0-3. Erfan Kamali på hodet etter corner av Kenneth Jacobsen. 

45 min: Pause. Fortjent ledelse, men Skedsmo har vært veldig effektive. Det er mye svakt forsvarsspill av hjemmelaget.

- Det er så tamt. Vi må bli mer aggressive , sier Frode Sanderlien, som soner i kveld på grunn av tre gule kort.

Beqiri ut og Robin Nyhus inn.

46 min: Fet stuper i angrep. Blix prøver seg, uten tellende resultat. Like etter løper Lundberg igjennom, men innlegget blir slått litt for langt bak i feltet.

50 min: Nyhus har gått inn på topp. Blix har senket seg ned som offensiv midtbanespiller. 

52 min: Fint spill av Fet. Ballen går ut til Jarnbjo som legger inn. Espen Søgård skyter fra elleve meter, men ballen sklir av beinet.

55 min: 0-4. Første angrep for Skedsmo. Marcel Egbele scoret.

60 min: 0-5 Hiwa Poor. Kjempetabbe av Mathisen. Bommer på ballen, og Poor takker for det. Skyter i nærmeste.

64 min: Flaut av Fet dette her. Tamt og svakt hele veien. Nyhus kjefter inn dommeren og får gult kort.

65 min: Rygg og Moren Bråten byttes ut. Inn med ungguttene Lavrans Mostøl og Marius Tolcsiner.

By the way - kveldens dommer, Tom Harald Pedersen, har vært meget god.

73 min: Egbele ut, Farid Rahim inn Skedsmo.

75 min: Bjerkreim ut, inn med Jonas Christensen for Skedsmo.

80 min: Poor driblet seg forbi tre mann. Hoftvedt redder meget bra på Poors avslutning.

85 min: Det der summerer opp kvelden for Fet. Espen Søgård skyter 15 meter over på er frispark fra 18 meter. Elendig!

89 min: Revansje for Søgård der. Styrer inn en god ball fra Lundberg. 1-5.

SLUTT. 1-5 der altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar