onsdag 27. august 2014

Live - AHFK - Skedsmo

 Kampen følges live her.



AHFKs lag: Amundsen, Kopperud, Kolstad, Haugen, Jensen, Ness, Svardahl, Skjeggenes, O. Vestreng, Østengen og Skogstad.

Skedsmos lag: Usikkert.


Mange forfall fra AHFK i dag. Noen skader og skoletur er årsaken.

Sola skinner på Bjørkelangen.

Fred Antonsen fra AFSK er dommer.

1 min: Mostue syns ballen er for dårlig. 

2 min: 1-0 Lars-Petter Østengen. Skogstad vinner ballen, spiller inn til Østengen. Han vender og dunker ballen i mål.

5 min: AHFK fortsetter med høyt press. Stresser bortelaget.

7 min: Skedsmo mer med nå. 

8 min: 2-0 Skogstad. Vestreng dytter ballen igjennom. Skogstad først på ballen og tupper den inn. 

10 min: 3-0 Svardahl. Løper igjennom alt og alle. Skyter ballen ned til venstre. Enkelt.

13 min: Vestreng har en suveren timing i lufta. Minst på banen - vinner alt.

Straffe 

19 min: 4-0 Kolstad på straffe. Østengen felt.

22 min: 4-1 Sondre mathiassen. Mostue header enn ball inn i feltet. Mathiassen helt alene foran mål, og dytter den inn.

27 min: Østengen alene med keeper. Dårlig touch og keeper redder. Der burde det stått 5-1.

30 min: 5-1. Haugen. Dødball fra Svardahl. Østengen først på ballen. Haugen smeller inn ballen fra seks meter.

33 min: 6-1. Østengen. Helt fantastisk scoring. Har tre motstandere i ryggen på seks meter. Vipper opp ballen, vender opp og dunker den i kassa. Sykt.

34 min: Forferdelig avgjørelse av linjemann. Vinker av for offside på Østengen som scorer. To meter onside.

37 min: Kopeprud tråkker til. Skoen blir ødelagt. Har fått bytta til nye nå.

Svardahl taklet stygt av Rahim. Gult kort.

Kristian Sether inn for Simen Ness.

41 min: Sirkus Svardahl og Østengen nå. Svardahl drar av tre mann, og treffer nesten Østengen med ballen.

44 min: Haugen fått en smell i hodet. Et støttesteg da han reiste seg. Han sitter på sidelinjen

Haugen inn igjen. Får håpe det går bra.

Pause. Veldig mye bra fotball. Østengen har scoret to fantastiske mål. 

46 min: Vi er igang. Frispark til AHFK med en gang. God ball av Svardahl. Stusser til corner.

50 min: 7-1. Østengen-show. Dribler 3-4 mann. Dunker ballen i mål fra 11 meter.

54 min: Der burde det vært 8-1. Jensen lobber over keeper. Skogstad header i tverrliggeren.

Straffe. Østengen felt.

55 min: 8-1. Østengen scorer selv.

60 min. Herlig kule av Svardahl. Vestreng alene med keeper. Skyter like utenfor.

62 min: 9-1. Skogstad. Fanger et håpløst tilbakespill. Scorer alene med keeper.

Anders Lilleseter og Mathias Nilsen inn. Lovende unggutter. Haugen og Skjeggenes ut.

67 min: Kolstad vinner en duell foran mål, ballen triller foran mål, men Østengen rekker ikke fram.

Mathias Nilsen i drivet. Moro å se. Drar seg forbi to mann og får nesten ballen igjennom til Skogstad.

77 min: 9-2. Robin Nyhus. Klappa hund, så jeg så ikke målet.

78 min: 9-3 Didrik Mostue. Alene med keeper. Forsvaret til AHFK har sovna.

Som vanlig for AHFK. Mye mål og mange sjanser - begge veier.

84 min: Mostue header i stanga.

85 min: Østengen snytt for scoring. Helt feil avblåst for hands.

86 min: Straffe. Rødt kort på nummer 4. Felte Svardahl.

87 min: 10-3 Østengen dunker den inn.

Sterk lokal jury. Østengen ble kåret til banens beste.

Stygt av nummer tre på Skedsmo. Smeller ned Svardahl etter at ballen er borte. 

Kopperud skyter frisparket i tverrliggeren.

Slutt.

Strålende gjennomført av AHFK. De manglet mange spillere foran oppgjøret, men de tråkket skikkelig til. Skedsmo 2 var virkelig tafatte.

Østengen var en klasse over de fleste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar