tirsdag 21. april 2015

Direkte fra tirsdagens kamper

Ny dag. Nye muligheter. Nå er det AHFK mot Åkrene.

Haster til Høland nå. Jentene er klare i baksetet for kamp. Blir vel en is!


2 min: Rolig åpning i sola.

Åkrene legger seg lavt, og det er forståelig.

AHFK sliter med å bryte ned Åkrene. Åkrene dunker ballen langt opp på hvert oppspill, og AHFK triller ball videre.

5 min: Samme som over. 

Corner til AHFK. Svakt slått. Ny corner. Ingenting av denne heller.

10 min: Innkastbonanza på AHFKs høyreside.

13 min: Thomas Kopperud skyter fra 30 meter. Rett på Hemmingby.

Åkrene bruker laang tid på hver dødball. 

16 min: Frispark til Åkrene på 20 meter.
Løype skyter. Rett på keeper.

19 min: Frispark til AHFK på ca 20 meter. Vestreng skyter rett på keeper.

20 min: Lars Kopperud vinner ballen bra to ganger.

Corner til Åkrene. Den går forbi alle, og ut.

25 min: Frispark til Åkrene. Er ca 45 meter fra mål. Kommer langt inn.

Stor sjanse til AHFK. Akselsen skyter. Bakke redder.

27 min: Åkrene med god kontring. Lund avslutter bra, men Hemmingbye redder godt.

Åkrene måker ballen langt ut - helt unødvendig.

29 min: Svardahl presser Bakke, men keeperen beholder ballen.

Stygg takling av Krogstad. Fordel for Åkrene. Burde blitt gult der.
33 min: Vestreng skyter utenfor fra 30 meter.

35 min: To sjanser for AHFK. Står i kø etter en dødball. Vesteng avslutter, Bakke redder.

Åkrene klager mye på dommeren her ute, hjemmelaget ikke langt bak.

38 min: 1-0. Eirik Haugen. Ball inne i feltet. Jensen demper og Haugen dunker den inn.

 40 min: Herlig vending av Svardahl. Alene med keeper. Vipper, men Bakke er på den.

43 min: AHFK styrer mer her ute.

Jensen sklir igjennom. Bakke er først på ballen.

Pause.

Vi er igang.

46 min: Svardahl igjennom. Offside.

48 min: Haugen header fra 16. Bakke redder lett.

Vestreng drar seg forbi to. Innlegget header Skjæggenes utenfor.

Kopperud får gult. Frisparket blir det ingenting ut av.

53 min: Grøndal redder på streken for Åkrene. Svardahl driblet flere før Krogstad  skyter.

T. Kopperud skyter. Utenfor fra 25 meter.

Svardahl kommer igjen. Mister ballen innafor seksten. Burde spilt der.

56 min: Østengen inn for Kolstad.

59 min: Svardahl kjører på. Corner nå.

Den er Akselsen først på, men header utover!

Svardahl kommer igjen. Skyter over.

61 min: Stygg ettersleng av Wahl på Helbostad. Får gult. Fortjent.

63 min: Haugen måker ballen ut. Dagens høyeste.

Grøndal klager på alt. Må være kjedelig.

69 min: Eian skyter fra 25. Hemmingbye er der.

70 min: Vestreng prøver fra 22 meter. Går like over. Bakke har kontroll.

Gåsvær inn for Bjerkek.

74 min: Jensen og Østengen spiller seg igjennom. Bakke kaster seg frem foran Jensen og redder.

Der fikk Grøndal det gule kortet for klaging.

75 min: 2-0. Stian Skjæggenes. Jensen legger inn, og Skjæggenes setter den fra tre meter. Åkrene vil ha offside.

Ween er forbanna på dommeren nå.

78 min: 3-0. Lars-Eirik Svardahl. Haugen spiller igjennom Svardahl. Han lobber over keeper.

Bendik Vestreng inn for Henrik Jensen.

80 min: 4-0. Bendik Vestreng. Svardahl løper i fra backen. Spiller til Vestreng som styrer den inn.

AHFK fortsetter å kjøre. 

82 min: Oj, Hemmingbye mister ballen. Nærme for Åkrene.

Inge Olberg inn for Joar Akselsen.
Richard Bjørnstad inn for Skjæggenes.

85 min: Bjørnstad legger inn. B. Vestreng header. Bakke redder.

Svardahl lobber over Bakke, men den går over.

88 min: Åkrene skal ha gult på Østengen. De fleste løper mot dommeren i reineste Chelsea-stil.

Østengen legger inn. Vestreng bommer på avslutningen.

90 min: Helbostad med innlegg. Østengen header utenfor.

Slutt. 4-0.

@FetILFotball: 1-2 etter 35 minutter.

56 minutter på Fedrelandet. Fet med to store sjanser. Fortsatt 2-1 til Lørenskog 2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar