mandag 1. juni 2015

Direkte fra mandagens fotball

Det er masse moro i kveld. Kamper "overalt". Jeg følger AHFK 2 - Blaker direkte, og oppdaterer fra de fleste andre arenaer.

Jeg trenger alltid din hjelp for å oppdatere alt av kamper. Ring/sms på 45224573. Kontakt meg gjerne via www.twitter.com/lokalfotballen eller www.facebook.com/lokalfotballen .

Først er det trening for AFSK J10, før jentene og jeg dundrer til Bjørkelangen.

3. divisjon:

Lokomotiv Oslo - Strømmen 2
Gjerdrum - Skedsmo
Ull/Kisa 2 - Asker
HamKam 2 - Skjetten

4. divisjon:

Åkrene - Rømskog
Gjelleråsen - Lørenskog 2

5. divisjon:

AFSK - Skedsmo 3
AHFK 2 - Blaker
Borgen - Flisbyen
Løvenstad - Nittedal
Ull/Kisa 3 - Sørumsand

J10-treningen er ferdig. Corsaen yter maks nå. Sola skinner - kom deg på kamp!

Kampen startet 19:13.

1 min: 0-1. Martila. Lang kast, Stuss og Martila header den inn.

3 min: Stor sjanse til Blaker. Hemmingby redder strålende når Nordseth bare skal dytte ballen i mål.

4 min: 0-2. Martila igjen. Blir spilt igjennom. Vidåpent bak hos AHFK 2.

5 min: 0-3. Martila. Tre mål på fire minutter. Løper ifra Forsvaret igjen. Kan ikke stå høyt mot Martila på den måten.

AHFK spiller ball nå.

10 min: 1-3. Kristian Sæther. Spiller seg fint frem. Backen skyter først. Bjørnstad redder, men Sæther vipper inn returen.

14 min: 2-3. Skogstad. Svardahl dribler hele Blaker og spiller til Skogstad. Scorer alene med keeper.

Martila kommer igjen. Skyter over vis en forsvarer.

@SkjettenFotball: Bjørn-Eddy, Nordnes, Eian, Gløers - Slora, Bjørka, Cas, Karlsen, Hus - Eriksen. Wiker,Lino,Davidsen og Mesut på benk #3div #skjettenfotball

20 min: Vestreng legger inn. Skogstad er på ballen men enkelt for Bjørnstad.

Fra Aursmoen kunstgress meldes det at vinden leder. 0-0 der.

Pling: Åkrene - Rømskog 0-1. Sandby, selvfølgelig.

Stor sjanse for AHFK. Skogstad sklir inn men Bjørnstad redder på streken.

AFSK -Skedsmo 1-0. Berg på straffe.

25 min: 2-4. Martila. Header inn et Nordseth-innlegg. Må har han vel 100 scoringer for Blaker.

Åkrene - Rømskog 1-1. Scoring på straffe.

Frispark til Svardahl. Gult på Hoel. Altfor seint inn.

Corner til AHFK.

Thomas Bjørklund, kommet inn for Oøa Vestreng, skyter. Bjørnstad redder.

Richard Bjørnstad legger inn. B. Vestreng stusser ballen i tverrliggeren.

28 min: Skogstad skyter fra 14 meter. Rett på Bjørnstad.

Hoel prøver Martila i bakrom igjen. Hemmingbye er først på ballen.

44 min: 3-4. Bendik Vestreng. Richard Bjørnstad og Skogstad spiller seg gjennom. Vestreng banker ballen i mål.

Pause

AFSK - Skedsmo 3 2-0. Berg igjen.

Åkrene - Rømskog 1-2. Sandby scorer. Simen Aaserud med sin andre målgivende.

AFSK - Skedsmo 3 2-1.

@SkjettenFotball: 0-1 2 minutter ved Karlsen! Skyter i mål etter litt klabb og babb. Eriksen med assist! #skjettenfotball #3div

Åkrene - Rømskog 2-2. 36 minutter igjen.

Gjerdrum - Skedsmo 0-1 straffe. Rustadbakken. 14min

Martin Vestreng inn for Svardahl.

48 min: Kun dueller nå. 

To cornere for AHFK. Ingenting ut av de.

Braaten og Eriksen har kommet inn for Blaker. Skaalerud og Kristiansen ut.

52 min: Karlsson skyter over.

@SkjettenFotball: 0-2 Eriksen! 10 min! #3div #skjettenfotball

GIL-SFK 0-2. Shurdiqi
Er visst av sine egne man skal ha det 😂. 27min - Jahn Eek Hansen oppdaterer.

Bølger frem og tilbake. Først Vestreng med en sjanse, så løper Karlsson nesten igjennom.

55 min: Karlsson skyter like utenfor.

57 min: Krogstad legger inn. Skogstad hælsparker men keeper redder.

@SkjettenFotball: Hamkam reduserer på straffe! #skjettenfotball #3div

Skjettens Andreas Bjerkestrand får rødt  kort.

@Nittedalalag: 1-0 nittedal. Flemmen på hue (!) @Lokalfotballen

66 min: Lang ball til Martila. Demper og legger igjen til Karlsson. Han fyrer men Hemmingbye redder.

@giffotball: 1-0, 17 min (Grandre). Straffe. @Lokalfotballen

71 min: AHFK 2 redder på streken etter en corner.

@SkjettenFotball: 3-1 ved Karlsen. Langskudd og keepertabbe! #skjettenfotball #3div

Gult kort på Kristian Sæther. Takler Nordseth seint. Klart.

Slutt: Åkrene - Rømskog 2-2.
Helt greit meldes det.

78 min: 3-5. Martin Nordseth. Braaten legger inn og Nordseth setter den.

@sifalag1920: Straffe og 1-0 til oss. Weinholdt setter den

Mads Sæther inn for Nadden.

80 min: Martila med stor sjanse etter at Karlsson løper seg fri.

Gjelleråsen - Lørenskog 2 1-1. Selvmål av GIF.

Slutt: AFSK - Skedsmo 3 2-1.

Skogstad med stor sjanse. Får corner. Trolig feil. Ingenting av den.

86 min: Skogstad stusser B. Vestreng igjennom. Alene med keeper setter han den like utenfor. Vestreng og keeper braser sammen like etter. Vestreng er på beina, men Bjørnstad ligger nede. Vestreng klart først på ballen. Jeg har alltid stussa på at slikt ikke blir frispark (straffe). Keeper er veldig seint i duellen.

@sifalag1920: 2-0 Behzad Nazari. Kjempekontring.

@giffotball: 2-1, 36 min (Sørensen)@Lokalfotballen

Blaker bytter og bytter. 

@CmoJoa: 0-1 Borgen-Flisbyen - Håkon skyter keeper redder Steffen druser den inn i kassa @Lokalfotballen

Slutt. 5-3 til Blaker.

Saker kommer i kveld.

GIF - Lørenskog 2 2-2 nå.

@sifalag1920: Rar situasjon. Kisa reduserer etter at ballen er utenfor sidelinjen. Sier ifra til dommer at den var utenfor, målet blir annullert. Respekt!

Flisbyen leder 3-0 over Borgen.

HamKam 2 - Skjetten 2-3. Skjetten med ti mann altså. Kan bli tungt.

Gjerdrum - Skedsmo 1-2 nå. Solheim reduserte.

Skedsmo legger på til 3-1 med Stian Hagen.

Straffe til Lørenskog 2 mot Gjelleråsen. Bortelaget scorer og har snudd kampen til 3-2-ledelse.

Lokomotiv Oslo vant 4-2 over Strømmen 2.

Skedsmo vant 3-1 borte mot Gjerdrum.


6-2 til Skjetten like etter. Eriksen igjen.

Lørenskog 2 går opp til 4-2 over Gjelleråsen.

Slutt: Asker vinner 5-1 over Ull/Kisa 2.

Lørenskog 2 vant 5-2 over Gjelleråsen.

Flisbyen feier over Borgen og leder 4-1-

Nittedal leder 3-1.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar