mandag 29. juni 2015

Direkte fra mandagens fotball

Her følger direkteoppdateringer fra Rømskog-Kløfta. Det blir også oppdateringer fra flere kamper på Romerike.



Kamper:
Rømskog - Kløfta 1930
Åkrene - Årnes 1900
FuVo 2 - Lørenskog 2 1930

Gjerdrum - KIL 2
HamKam 2 - Strømmen 2

Corsaen kjører nok til sin aller siste fotballkamp i kveld. Ny bil er kjøpt inn, og den får jeg denne uken. Det er bare å glede seg!

Oppdateringer begynner rett før kampstart.

Det er 1-1 mellom Åkrene og Årnes.

Kampen igang.

Rømskog mangler hele sin midtbane i dag. Kløfta med tålig fullt.

4 min: Rotete start.

7 min: Nilsen stusser igjennom Sandby. Han skyter utenfor.

Sramek med sin andre. 2-1 til Årnes.

Rømskog startet best, men Kløfta er mer med nå.

10 min: Olsen skyter på halvvolley. Over.

Hamar Saleh bommer på ballen foran mål. Triller inn til keeper Berger.

14 min: Rømskog prøver å nå J. Sandby i bakrom. Litt upresist.

Corner. Svakt slått av a. Sandby.

17 min: corner til Kløfta. Berger bokser ut.

20 min: Der kom cornervarianten igjen. Sandby til Dahlum, tilbake, og Sandby skyter. Blir blokkert.

22 min: Herlig crosser av Damstuen til Olsen. Han rotet bort ballen.

Dahlum Nilsen er god - som vanlig. Det samme gjelder Damstuen.

24 min: Sægrov kommer på 14 meter. Da smeller det. Over. God bevegelse.

26 min: Hovde spiller en god ball mot Olsen. Han løpet seg fri men skyter utenfor med venstra.

27 min: Kind renser unna. Like over eget mål. Corneren fanger Berger.

Corner til Rømskog.

31 min: Olsen alene med Berger. Den redder Berger godt. 

Berger plukker et innlegg og setter igang A. Sandby. Bra!

35 min: Mørch avslutter etter en dødball. Berger redder.

Det er egentlig bare rot her ute. Feil på feil på feil. Det gjelder begge lag.

37 min: Aaserud med ballen på venstre. Blir løpt opp. Kløfta vinner ballen men spiller den bort med en gang.

Nå gleder jeg meg til vaffel.

Det tror jeg de fleste andre gleder seg til også. 

Corner til Rømskog! Ingenting ut av den.

Skal ha på jordbær tror jeg. Jepp, jordbær.

45 min:Frispark til Kløfta på 22 meter.

FuVo - LFK 0-2 nå.

Årnes leder 5-1 over Åkrene.

Damstuen skyter utenfor.

PAUSE!

50 min: Jevn start. Kløfta presser litt høyere.

53 min: A. Sandby skyter i er fra 30 meter.

56 min: 1-0 André Sandby. Godt forarbeid av lillebror Jøran.

Kristoffer Fagersand og Hans Petter Bergqvist inn for Sægrov og Aaserud.

58 min: Kind avslutter utenfor etter en Sandby-dødball.

Årnes vant 9-1 over Åkrene!

FuVo har redusert til 1-2 mot Lørenskog 2.

Dommer Løbersli har full kontroll.

65 min: Frispark til Kløfta. Kommer innlegg.

Damstuen vinner den. Ny god redning av Berger.

67 min: Fodt skudd av Nilsen. Keeper slår til corner. Den header Kind utenfor. Han stod helt alene!!

Gult på Dahlum Nilsen. Kjeftbruk, mon tro.

75 min: Sandby revet ned. Det der er vel straffe....?

Eskild Malnes inn for André Sandby.

78 min: Rømskog med frispark. Keeper sliter men får den til corner.

Jøran Sandby skyter med høyra. Keeper redder.

82 min: Olsen roter seg gjennom. Avslutter i nettveggen.

Mye kriging. Lite finspill.

88 min: Hjemmejuryen kårer Torbjørn D. Nilsen til BB. Helt korrekt.

Berger plukker ned et innlegg igjen. Bra kamp.

92 min nå.

Corner til Kløfta. Rømskog får den vekk.

Sandby alene keeper. Keeper redder godt.

93 min nå. Corner til Kløfta.

SLUTT!

Lørenskog 2 vant 3-2 over FuVo 2.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar