lørdag 5. september 2015

Direkte fra Fet - Åkrene

Lokaloppgjøret mellom Fet og Åkrene starter 12:15. Jeg følger kampen.
Christoffer Blix jakter nye scoringer mot Åkrene (Foto: Espen Bråthen )
Fets lag: Hoftvedt, Jarnbjo, Søgård, Bergan Foss, Karlsen - Moren Bråthen, Sanderlien - Mathisen, Rygg, Lundberg - Blix.

Åkrenes lag: Bakke - Christiansen, Lund, Eian, Christiansen, Slåtten, Kopperud, Transeth, Gurskevik, Mostue og Marki.

Kampstart er 12:15.

Vi har startet.

3 min: Fet rett i angrep. Avblåst.

6 min: Tolsciner header. Over. Stor sjanse.

7 min: Sanderlien skyter. Bakke med retur. Fanger den.

Fet i 3-4-2-1.

Fet klart best. Må komme scoring snart.

12 min: Blix med frispark. Bakke redder enkelt.

16 min: Blix med corner. Slår på lengste, og Moren Bråthen header utenfor.

Blix går litt for ofte i offside. Han har så stor fart at han burde bue løpene mer.

20 min: Moren Bråthen skyter i tverrliggeren. Går ut igjen. Blix skyter men utenfor.

21 min: Blix kommer igjen. De slår i rom. Mathisen plukker ballen men skyter utenfor.

25 min: Blix prøver seg nok en gang. Skyter utenfor fra 22 meter.

28 min: Fet presser og presser. Snart er Åkrene inne i sitt eget mål. Hvor lenge orker de?

29 min: Mathisen med innlegg. Bakke redder Blix sitt innlegg.

Den er stor. Blix header over keeper. Forsvarsspiller redder på streken. 

Bråthen skyter over.

33 min: Søgård med frispark. Ender opp hos Blix. Han bommer på ballen på femmeteren.

41 min: Fet presser videre. Skaper småsjanser hele veien.

42 min: Blix kommer seg fri på venstre. Skuddet går utenfor.

44 min: Blix med corner. Christiansen header den i egen tverrligger. 

PAUSE

Snakket med Ween nå. Åkrene har ikke folk, så to nye ble klare i går.

49 min: Fet stuper i angrep. 

Håkon har kommet inn for bror Kristian. Jönsson inn for Tolsciner.

53 min: Lundberg ned for telling. Fikk en albue. Transeth fikk gult.

57 min: Søgård med to store sjanser. Bakke fanger den siste greit.

59 min: Lundberg takler ballen utenfor. De kjører hardt nå.

63 min: Blix blir spilt fri på venstre. Løper seg fri. Bakke redder avslutningen. Får en smell på returen.

69 min: Fet stanger og stanger.

70 min: Sanderlien skyter i nettveggen fra hjørnet på seksten.

77 min: Fet scorer. Avvinket for offside.

80 min: 0-1. Så ikke målscorer. Et innlegg som Mostue header inn foran mål. Styres videre i mål.

83 min: Fet roper på straffe. Dagens suverene dommer dømmer frispark til Åkrene.

84 min: Blix med susende sklitakling på Kopperud. Gult til Blix.

86 min: 1-1. Håkon Lundberg. Header inn corneren fra Blix.

Fer flytter opp alt de har. Spennende siste minutt, pluss tillegg.

Jönsson med en stoor mulighet. Stupheader utenfor.

Bjørnar Sollie inn.

Fet scorer, men offside på Lundberg.

Fire minutter på overtid. Moren Bråthen header utenfor.

SLUTT



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar