torsdag 10. september 2015

Direkte fra Raumnes og Årnes mot Fet


Den 20. serierundens siste kamp. Årnes kjemper for kvalikk til NM, og Fet kjemper for opprykk. Jeg følger kampen som starter 18:15.
Birgir Jönsson starter for Fet i kveld. De er favoritter mot Årnes (Foto: Espen Bråthen)

Kampstart: 18:15.

Jeg har J8-trening først, og er på Årnes cirka 18:30.

25 min: 0-0 her.

Oj, stor sjanse for Heglum. Fiksefakseri istedet for ordentlig avslutning.

26 min: Sanderlien først på et innlegg. Vipper den utenfor.

34 min: Jevnt. Småspill.

37 min: Heglum først på ballen etter et frispark. Går over. Hoftvedt forbanna på forsvaret sitt.

Hansen løper fra Presterud. Legger ut til Sramek. Han skyter over fra meget god posisjon.

38 min: Fet avslutter i tverrliggeren. Jeg ser litt på G10 AFSK ved siden av her, så litt distré.

40 min: Presterud med feilpasning. Sramek plukket ballen og skyter. Godt tatt av Hoftvedt.

Brevik går ut helt feil. Stusses foran mål. Årnes får den vekk.

44 min: Heglum avslutter. Offside.

PAUSE

Tar ikke kort nei. Da blir det bensinstasjon. 

48 min: H. Lundberg header etter corner. Keeper redder.

49 min: Hansen med frispark. Løfter den like over tverrligger.

53 min: Årnes med et lite press. 

54 min: Sramek kommer på venstre. Presterud takler bra. Corner.

Linderoth er god. Vinner mye på hurtigheten. Der gir han corner.

Ingenting av en kort corner. Ny corner. Ingenting.

59 min: Søgård inn for Presterud.

59 min: Blix med et godt frispark. Over.

61 min: Cagatay er best på banen. Helt suveren.

62 min: Sramek med en stor sjanse. Header utenfor fra åtte meter.

Stygg takling av Blix. Da blir det gult.

65 min: Corner for Fet. Brevik plukker såvidt.

Tolsciner inn for Moren Bråthen.

Langt innkast for Årnes. Vender spillet. Innlegg som Sramek header på keeper.

67 min: Blix med god touch. Skyter fra ni meter. Keeper redder.

70 min: Jarnbjo avanserer. Trekker innover og skyter utenfor med venstra.

Sramek med innlegg. Subber like over tverrliggeren .

71 min: Theodor Erni med godt raid. Avslutter derimot utenfor.

74 min: 1-0. Mats Hansen. Herlig crosser av Fagerli. Hansen vender bort Jönsson og skrur den i motsatt kryss fra seksten.

Fet våknet litt. Legger et lite press på hjemmelaget.

77 min: Heglum kontrer men Lundberg ryddet opp. Viktig.

Gult på K. S. Jensen.

Jönsson ut. Presterud inn igjen.

80 min: Stor sjanse til Årnes. Heglum med vegg. Sramek trer han fint igjennom. Hoftvedt redder godt.

81 min: 2-0. Sramek. Nydelig innlegg av Fagerli. Sramek slår Hoftvedt i lufta.

K. Lundberg med gult

84 min: Hansen skyter. Hoftvedt redder godt.

Gult på H. Lundberg.

Det byttes mye nå - av begge lag.

Linderoth med sitt andre gule. Dermed rødt kort.

En målsjanse til Fet. K. Lundberg header utenfor.

93 min: Kjemperedning av Hoftvedt. God heading av Hofsrud.

Cagatay litt på etterskudd i et par situasjoner.

95 min: 3-0. Hofsrud. Innlegg på bakre og han styrer den inn.

SLUTT!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar