lørdag 19. september 2015

Direkte fra Rømskog - Åkrene

Kampstart er 14:00 på Setskog.


Åkrene kommer med ni mann, pluss et par som ikke spiller fotball. Kopperud ikke så veldig positiv.
- Det er kjedelig, men viktig for oss å stille opp. Rømskog spiller tross alt for kvalikk til NM.

For Rømskog gjør Marius Heggedal comeback etter skade.

Simen Aaserud starter. Endelig!

Mitt tips: 8-0. Aaserud 3, Sandby 2, Nilsen, Malnes og Holmedahl.

Nå er vi i gang.

2 min: Fagersand ned til linja. Innlegget går bak mål.....

Åkrene ligger lavt og kompakt. Rømskog får ikke fart på ballen.

7 min: 1-0. Simen Aaserud. Den gode gamle Sandby/Dahlum Nilsen-corneren. Denne gang med Aaserud. Han smeller den inn i hjørnet.

Hjemmelaget kjører på, men går litt i offside nå.

12 min: Sandby skyter. Keeper redder.
 
14 min: Nesten selvmål. Strålende redning av Solhaugen. Corneren header Dahlum Nilsen over.

17 min: Fagersand header. Keeper redder.

Flies med godt skudd. Corner.

20 min: Sandby skyter i stanga.

Auda, Heggedal tråkket feil. Vondt i kneet igjen. Byttes ut tvert. Viktor Nilsen inn.

24 min: Stor sjanse til Åkrene. Berger når akkurat ballen før Baybutt. Returen går like over.

30 min: Lund header utenfor.

31 min: 2-0. Ørjan Malnes. Fantastisk scoring. Demper ballen på 24 meter og klinker til på neste touch. Ballen suser i krøsset.

Baybutt alene med Berger. Keeper redder. Corneren avsluttes over.

33 min: Fagersand skyter fra 20 meter. Utenfor.

35 min: Innlegget til Fagersand går langt bak mål. Treffer Corsaen....

Corner til Åkrene.

39 min: Nilsen med forsøk på brasse. Ballen triller til meg.

42 min: Tidligg innlegg fra Fagersand langs bakken. Aaserud først på det men Åkrene får den ut.

SLUTT

I gang igjen.

47 min: Rømskog får ikke fart på ballen.

- Nå er karrieren over, sier Heggedal etter skaden.

49 min: Åkrene i angrep. Reddes ut til corner. 

Straffe til Åkrene

51 min: 2-1. Hexeberg reduserer på straffe for Åkrene.

53 min: Sandby med god mulighet. Avslutter svakt fra 12 meter.

Åkrene med frispark, Berger helt ute men går utenfor til slutt.

Blaker - Flisbyen 1-3 nå.

60 min: 3-1. Dahlum Nilsen. Skyter fra 20 meter. Transeth stusser den og Solhaugen er borte.

Åkrene kontrer. Christiansen legger inn til Baybutt. Offside. Det er ikke Christiansen enig i. Får gult for kjeft.

67 min: Oj, store sjanser til Åkrene. Først redder Berger et godt skudd fra Christiansen. På corneren header Lund i tverrliggeren

71 min: Bergsjø skyter over.

Rømskog bytter en god del.

Åkrene får ikke bytta....

78 min: Bergquist med to gode sjanser. Den siste reddes godt av Solhaugen.

To store sjanser for Bergquist. Fantastiske redninger av Solhaugen.

83 min: Bergquist igjen. Lobber over keeper og mål fra seks minutter.

85 min: Solhaugen med ny stor redning.

Baybutt runder keeper men skyter utenfor.

SLUTT!

Blaker - Flisbyen 2-3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar