mandag 28. september 2015

Direkteoppdateringer Aurskog-Høland FK - Raumnes og Årnes

Direkte fra Bjørkelangen. Kampstart er 19:00 mellom Aurskog-Høland og Raumnes & Årnes. Jeg følger de fleste kampene i kveld i lokalfotballen.

Kampstart: 1900.

Den andre 4. divisjonskampen i kveld er Eidsvold Turn 2 mot Lørenskog 2. Bortelaget er stor favoritt der. De 14 kamper uten tap nå.

Klare nå. Årnes står i ringen sin og skravler litt.

1 min: Tøffe tak i starten.

Vestreng vender bort to mann. Skyter rett på keeper.

3 min: Langt kast. Jensen får ikke avsluttet.

5 min: Bra tempo. Begge lag står på her ute.

7 min: Heglum blir bytta ut. Veit ikke hvorfor. Linderoth-Jensen kommer inn.

Og der kom assistendommeren og ba meg flytte meg og jentene. Tullete oppførsel av denne mannen. Tror han det er Champions League eller? Nå har vi vært på 40 kamper i år og ingen har sagt noe. Tull!

9 min: Svardahl er nesten alene med keeper. Litt skrått. Skyter over.

10 min: God corner av Svardahl. Fjellheim er nærme der.

Svardahl kommer igjen. Keeper Breivik er raskt ute og vinner den.

12 min: Corner til AHFK. Ny corner.

Jensen skyter og Kopperud stusser. Langt utenfor.

15 min: AHFK kjører over Årnes. Først kjempesjanse til Fjellheim. God redning av Breivik. Like etter er det O. Vestreng som nesten scorer.

18 min: Straffe til AHFK. Breivik feller Skjeggenes.

Gult kort til Breivik for protester.

20 min: 1-0. Martin Vestreng. Breivik redder men Vestreng setter returen.

23 min: 1-1. Sramek. Er det skudd eller innlegg. Inn går den. Svakt press av AHFK.

Årnes bedre med før og etter scoringen sin.

Linderoth ned som stopper nå.

27 min: Corner til Årnes.

30 min: Årnes best. Bra trøkk i laget.

32 min: Frispark til AHFK på 25 meter.

33 min: Hemmingbye redder AHFK. Corner. Nærme igjen for Årnes. Hjemmelaget får målet den bort.

38 min: Stillingskrig. 

Corner til Årnes. Hemmingbye plukker.

40 min: Hofsrud og Vestreng i duell. Begge får seg en smell. 

43 min: 1-2. Scorer etter corner. Ser ikke hvem som scorer i mølja der. Tava var det.

Kampen helt snudd altså.

PAUSE.

2. omgang har startet.

Årnes fortsetter sitt gode press. Hjemmelaget finner ikke flyten i spillet.

48 min: Svardahl dribler på seksten. Upresis pasning.

51 min: Svardahl igjen, men upresis mot Skjeggenes. Årnes får den ut.

Skedsmo 3 - AFSK 3-2 nå.

54 min: Årnes kommer på høyre. Skuddet går utenfor.

Årnes får frispark. Jensen takler ballen langt oppover. Blir frispark. Er ikke mulig.

Årnes scorer nesten på dødballen.

Stian Linderoth-Jensen har vært konge!

63 min: Stor sjanse for AHFK. Svardahl med innlegg og Akselsen styrer den utenfor.

65 min: Bendik Vestreng inn for Fjellheim.

Årnes drøyer og drøyer. Skjønner jo det, men dommeren lar de holde på.

69 min: Linderoth plukker AHFK igjen. Løper opp og skjermer. Bra!

Rognerud med godt skudd. Hemmingbye redder.

70 min: Stokkebryn redder på streken etter en Haugen-heading.

75 min: AHFK tatt litt over igjen. Frustrert hjemmelag. 

Noen farlige dødballer av AHFK. Årnes rydder unna. 

Linderoth har fått gult.

Spilt i 82 min nå. AHFK presser godt.

Studsrud inn for Akselsen.

Aaserud med gult kort. Kjeft på dommer.

Frispark til Årnes ved dødlinja.

Spilt i 91 min. Veit ikke hva tillegget er.

93 min og ingenting av AHFK.

Eidsvold Turn 2 leder 1-0 over Lørenskog 2 nå.

94 min: 2-2. Lars Kopperud.

SLUTT

Et slapt AHFK i kveld. Årnes var gode etter AHFKs første scoring. Linderoth-Jensen banens gigant.

Skjetten leder 2-0.

Skedsmo 3 vant 3-2 over AFSK.

Borgen leder over Flisbyen.

Eidsvold Turn 2 - Lørenskog 2 2-0 nå. Gawecki med begge.

Og Facebook er nede. Skandale!

Jeg glemmer heller ikke at assistendommer Tore Lia sendte jentene bort fra banen og bak gjerdet. Det er flaut av han. Her stiller mann opp på masse kamper for å fremme lokalfotballen og så kommer det en kar som tror at han er med i Champions League. Ja ja, tilskuerne fikk seg en god latter.

10-1 til Nittedal over Løvenstad nå.. Vi gratulerer med seriemestertittelen. Intervju med trener Agnar Pedersen kommer.

3-2 til Flisbyen over Borgen nå.

Skjetten leder 4-0.

Turn 2 best mot Lørenskog 2, meldes det. 2-0 nå ti minutter før slutt, så da vinner vel Lørenskog 3-2 igjen :-). De står alltid på til siste dommerblås.

Skjetten vant 5-0 over Kisa 2.

Lørenskog 2 reduserer til 1-2 nå.

Sørumsand leder 3-1 like før slutt. Tror det er slutt nå så regner med at de vant.

Eidsvold Turn 2 vant 2-1 over Lørenskog. Nå er Fet med i striden igjen hvis de slår Fu/Vo 2 i morgen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar