søndag 18. oktober 2015

Direkte fra 4 divisjons siste serierunde 2015

Denne søndagens spilles årets siste serierunde i 4. divisjon. Jeg reiser for å se Fet - Aurskog-Høland og oppdaterer fra de andre kampene også.
Lars-Eirik Svardahl (t.h) og Håkon Lundberg møtes igjen i dag (Foto: Espen Bråthen )
Kampstart for alle kampene er 14:00.

Siste serierunde:

Fet- Aurskog-Høland
Eidsvold IF - Eidsvold Turn 2
Lørenskog 2 - Fu/Vo 2
Nannestad - Fjellhamar
Raumnes & Årnes - Åkrene
Kløfta - Rømskog
Skedsmo 2 - Gjelleråsen

AHFK og LIF 2 har allerede rykket opp. Kampen om den siste kvalikplassen til NM står mellom Årnes og Eidsvold. I bunnen er det drama. Fjellhamar er akkurat nå på nedrykksplass. Gjelleråsen og Skedsmo 2 er i nærhetene. Dette blir spennende.

Ull/Kisa 2 er nest siste på svakeste 11er-tabellen. De har bare Oslo City bak seg, og det gjenstår en serierunde. Mjølner tapte i helgen så de har rykket ned. Dermed går bare svakeste 11er ned.

Oppdateringer starter 14:00.

Nei, ingen æresvakt fra Fets side.

Vi er klare til ball.

2 min: 0-1. Svardahl. Kliner inn et skudd fra 12 meter.

5 min: Hoftvedt med strålende redning på Svardahl-skudd.

Fjellhamar leder 1-0.

8 min: Østengen scorer. Offside der.

14 min: Blix er nærme. Stor sjanse der han lobber like utenfor.

17 min: 1-1. Mathisen. Fint spill av Fer. Mathisen smeller den inn på bakerste.

@chris_skiaker: @chris_skiaker: Kløfta- Rømskog. 1-0, scoring av Adam Olsen etter 10 min @Lokalfotballen

@DanielWestvang: @Lokalfotballen @LorenskogAlag 2 - Fuvo 2, 0-1, etter 20 min.

28 min: Fer mye mer med. Godt angrep må hvor Jönsson bruker for lang tid. Akselsen blokkerer.

31 min: Østengen må ut. Henrik Studsrud.

33 min: Ola Vestreng header like utenfor.

37 min: Martin Vestreng med godt frispark. Sniker seg utenfor stolpen.

41 min: Blix plutselig alene med keeper. Hemmingbye er kjapt ute og redder godt.

Fortsatt 0-0 i Skedsmo 2 - Gjelleråsen.

Nannestad - Fjellhamar 1-1 nå.

Søgård og Moren Bråthen gir seg etter denne sesongen som trenere. De stiller i dress.

Pause.

Veldig få mål i dag. 

S2 - GIF 0-0.
Nannestad - FFK 1-1.
Kløfta - Rømskog 1-0.
EIF - Turn 2 0-0.
Årnes - Åkrene vet jeg ikke.

Akkurat nå er Fjellhamar nede.

48 min: Blix fyrer frispark over.

49 min: Bergan Foss legger inn. Går nesten inn.

Corneren til Fet.

Ny corner. Bak mål.

54 min: Svardahl med skudd. Hoftvedt redder.

56 min: Svardahl på vei. Bergan Foss rydder opp.

60 min: Svardahl prøver seg. Karlsen vinner ballen.

Gult til Kristian Lundberg. Der tror jeg dommer tar feil Lundberg. AHFKs supportere roper på rødt.

Litt ampert nå.

66 min: Str sjanse til AHFK. Hoftvedt redder godt erter et frispark.

Dommer senker lista roper han nå ettersom lagene ikke klarer å følge det som skjer. God latter fra publikum.

Kolstad inn for Vestreng.

69 min: Blix avslutter utenfor.

Fjellhamar leder 5-1 nå. 

70 min: Svardahl alene med keeper. Skyter utenfor.

Turn leder 1-0 over EIF. 

Nå er Kløfta forbi EIF. Turn også.

74 min: Frispark til AHFK. Farlig.
Like utenfor av Vestreng.

76 min: Svardahl får et innlegg. Hoftvedt kommer ut og ballen går over.

77 min: 2-1. Jönsson. Fet kontrer og Jönsson løper sidelengs på 16. Skuddet sitter i mål motsatt hjørne.

3-0 til Kløfta. 4-0 til Kløfta.

Turn 2 leder 2-0.

AHFK har kjørt hele omgangen, men får ikke mål.

85 min: God prestasjon av Tolsciner. Skuddet går over.

91 min: Svardahl dribler fem mann. Hoftvedt redder avslutningen.

Gjelleråsen scoret nå! 1-0 over Skedsmo.

GIF vant. 

Årnes vant 8-0.

Slutt på Fedrelandet. Dag Værvågen delte ut diplom og pin til AHFK.

Tabell:

AHFK
LIF 2
Fet
Årnes
Rømskog
Kløfta
Turn 2
EIF
FUVO 2
GIF
Skedsmo 2
----------
Fjellhamar
Åkrene
Nannestad



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar