fredag 2. oktober 2015

Direkte fra Raumnes og Årnes mot Gjelleråsen

I en viktig kamp for begge lag er jeg på plass. Årnes kjemper for NM-kvalikk og Gjelleråsen prøver å unngå nedrykk.
Fredrik Larsen (sittende) og Gjelleråsen må opp to hakk i kveld for å utfordre Raumnes & Årnes (Foto: Espen Bråthen)

Kampstart er 19:00 på Årnes kunstgras.

Er på vei. Litt sein. Lammesteika satt godt!

Jeg digger å diskutere fotball med Eirik Soltvedt. Raka puckar. Samme med Atle Søgård. Bengt Krogstad også.

9 min: 0-0 nå. Årnes er bedre enn GIF.
En god redning av Gjelleråsens keeper.

12 min: Autio til Sramek. Alene med keeper skyter han svakt til side for mål.  Der dukker Fagerli opp men skyter over.

14 min: Grandre innafor seksten. Bommer.

16 min. 1-0 Kenneth Stokkebryn Jensen. Header inn en corner.

17 min: 2-0 Tor Martin Heglum. Triller seg gjennom. Altfor enkelt!

25 min: Heglum kommer igjennom igjen. Skyter over.

Raumnes & Årnes kjører over Gjelleråsen.

30 min: Stor sjanse til GIF. Header en corner like over mål.

33 min: Gjelleråsen med ny mulighet. Stuss som går like utenfor.

38 min: Graff sparker til en liggende Sramek. Det er klart rødt kort. Dommer ser det ikke, dessverre.

41 min: Lindviksmoen ut. Mboob inn.

45 min: Gjelleråsen header i tverrliggeren.

PAUSE

47 min: Sørensen endelig på farta. Tava får den til corner. Corneren header Pande over.

49 min: Mboob demper ballen med hodet. Keeper fanger ballen. GIF bedre med.

Robin Ødegård var mildt sagt forbanna i pausa.

Fu/Vo leder 1-0 over Gjerdrum.

56 min: Frispark til Årnes. Dårlig slått.

Jevner seg ut igjen nå.

59 min: Rognerud med godt skudd. Corner.

Javed og Holtung inn for Årnes. 

61 min: Hansen alene med keeper. Skyter i lengste men strålende redning av keeper.

God dødball igjen av Gjelleråsen. Breivik tar den.

Muggebye inn for GIF.

65 min: Fagerli slår en corner rett i tverrliggeren. Javed er der nesten.

Fu/Vo leder 2-0. Skolbekken og selvmål.

75 min: Skjer fint lite i kulda. Mye frem og tilbake.

3-0 Mads Hansen. Kommer skrått ut mot keeper. Har ballen 30 meter fra mål og skyter/lobber i lengste. Pent scoring. Fin ball av Javed først.

76 min: 4-0 Fredrik Autio. Årnes spiller seg gjennom. Altfor enkelt. Skyter i lengste alene med keeper.

Nå brenner det for GIF!

81 min: Tre bak for GIF nå. Det er for seint. Det burde de gjort på 2-0 til Årnes.

88 min: GIF prøver men får det ikke til.

SLUTT


1 kommentar: