lørdag 23. januar 2016

Direkte fra AFSK Inncup - dag 2 gruppespill


Ny dag og nye muligheter i AFSK Innecup. I dag er det resterende gruppespill før vi går over til sluttspillet. Åtte lag skal spille seg til kvartfinale, og du kan følge alt her.

Simen Aaserud jubler etter scoring (Foto: Espen Bråthen)
Les også: Fotballfest dag 1

Forhånds gruppe 1 | Forhånds gruppe 2
Forhånds gruppe 3 | Forhånds gruppe 4

Kampoversikt

Det er en lang dag så dette er live for gruppespillet, og det kommer en egen live for sluttspillet senere.

Kampene starter 09:00.

Skjetten - Blaker 2

Martin Wiker står i mål og scorer nesten når Blakers keeper blir litt for offensiv.

6 min: 0-1 Patrick Eriksen. Wiker mister ballen og Eriksen setter den i åpent mål.

8 min: 0-2 Anders Bergersen. Fint spill av Blaker.

10 min: 0-3 Aleksander Bråten. Nydelig forarbeid av Eriksen.

11 min: 1-3 Kim Roskifte.

13 min: 2-3 Hans Jørgen Kopperud. Skyter fra seks meter og på innsiden av keeper.

Oj, seint ute der Haug. Frispark til Skjetten. Svakt slått.

17 min: 2-4 Helge Engen.

Slutt

Aurskog-Høland 2 - Sørumsand

2 min: 1-0 Helbostad. Kontrer og setter den i mål.

3 min: 2-0 Grahn. Fjellheim vinner ballen. Dytter den til Grahn som scorer.

7 min: Vanvittig redning av Jouini. Flytter seg kjapt og redder stort.

Sørumsand mer med. Skaper et par sjanser.

Grahn kontrer. Kepper redder skuddet.

Fetahu og Grahn stanger litt. Sinte. Varme i hodet kara. Dommeren rydder opp.

13 min: 3-0 Jouini. Scorer fra eget felt da SIFs keeper er langt ute.

Jouini er meget god nå.

Sørumsand fortjent bedre nå, men AHFK jobber hardt.

Kornbakk inn som keeper og de spiler mye overtall.

18 min: 4-0 Runar Nadden. Scorer på åpent mål.

Slutt

Åkrene 2 - AFSK 2

3 min: 0-1 Kristian Lundberg.

8 min: 0-2 Keeper Michelsen plasserer den fint bede i hjørnet.

AFSK styrer alt her ute. Kunne satt et par til.

Åkrene har skapt et par sjanser. Fine kontringer.

Ekeberg med god sjanse. Skuddet blir for løst.

17 min: 0-3 Lundberg. Drar av et par mann. Bra gjort.

18 min: 1-3 Daniel Tørnblad.

19 min: 2-3 Erick Solli.

Spennende nå.

Hissige spillere, og ledere, hos Åkrene nå. 

Slutt.

Åkrene - Søndre-Høland

Straffe til Søndre. 

Kopperud er forbanna på eget lag.

Michael Wahl redder straffa.

Åkrene med mest ball, men Søndre kjemper godt.

7 min: 0-1 Selvmål av Berisha. Bommer helt på et tilbakespill.

Straffe til Åkrene.

10 min: 1-1 Andreas Lund. Setter den i hjørnet.

Åkrene jakter scoring nå. De nærmer seg.

14 min: 1-2 Ola Grepperud. Søndre får corner. Etter kluss setter Grepperud den inn under Wahl.

Strålende beinparade av Hellesjø. 

En Søndre-spiller header i egen stang.

To minutter på Eian. Tøff takling. Han er ute resten av kampen. 1,30 igjen.

2-2 like før slutt. Bjørklund scoret.

Slutt

Blaker 2 - AFSK

0-1 Andreas Halvorsen. Fint spill og Andreas dytter den inn i tomt mål.

0-2 Ola Fossum. Smeller inn sin egen skuddretur.

Blomberg koser seg inne i hallen. Herlig nærteknikk.

Kristiansen banker den i stanga. Oser innsats.

17 min: 0-3 Ulseth. Bra trøkk i skuddet som går på innsiden av keeper.

Slutt. AFSK er videre.

Fet - Sørumsand

Jevn åpning.
Fet lurer opp Sørumsand og kontrer.

Er det mulig? Ballen triller på streken to ganger for SIF.

Blix med god sjanse.

Fetahu med hælspark i stanga.

15 min: 1-0 Fetahu. Banker inn et innlegg.

Begge lag med utespillere i mål. Rutinerte karer i Peder Kornbakk og Atle Søgård.

Kolbjørnsrud scorer nesten på åpnet. Hardt presset setter han den utenfor.

Lasse Bergan Foss får rødt kort. Stygg takling på Kolbjørnsrud. Kolbjørnsrud får to minutter pga dytting og kjefting etter taklinga.

Slutt. SIF er videre med seks poeng.

Åkrene 2 - Rømskog

5 min: 1-0 Kjetil Transeth. Fint plassert skudd.

Åkrene sin beste kamp i denne gruppa. Rømskog sliter.

7 min: 2-0 Tørnblad.

Er et par overraskende resultater i dag. Lover bra for spenningen.

Åkrene jobber hardt. Rømskog skaper ingenting.

1-2 Dahlum Nilsen. Fint forarbeid av Aaserud.

God sjanse for Dahlum Nilsen. Skyter like utenfor.

2-2 Eskild Malnes

Straffe til Åkrene. Berger river ned Solli.

3-2 Transeth setter den i høyre hjørnet.

Fire minutter igjen.

18 min: 4-2 Oscar Vik.

Rømskog scorer, men tiden er ute. 

Slutt.

Søndre-Høland - Skogbygda

1 min: 1-0 Magnus Kragtorp. Løper inn ledermålet. Pent.


Laget som vinner her går videre hvis Gjelleråsen slår Åkrene.

Herlig redning av Lunaas.

Jørgen H. Enger får to minutter. Der røyk en Skogbygda-spiller også på det.

Kragtorp med nytt godt løp. Keeper redder.

Nadden med en suser. Herlig venstrebein.

Spennende kamp nå. Begge lag må score et vinnermål for å gå videre

Nadden igjen med god sjanse. 

19 min: 2-1. Selvmål. 

Slutt. Søndre har en mulighet nå. Vinner Gjelleråsen over Åkrene går sebrastripene videre.

Skjetten - Aurskog-Høland 

Rolig åpning. 

Gedigen sjanse til AHFK. Henrik Jensen roter den bort.

Nå presser AHFK. Vinner de 1-0 er alt likt med AFSK. Lurer på hva som skjer da.

Det blir loddtrekning faktisk.

7 min: 0-1 Østengen. Corner som Østengen styrer i mål.

9 min: 0-2 Martin Vestreng. Skudd som går forbi to-tre mann og dekket keeper.

AHFK går for halv maskin nå. 

12 min: 0-3 Martin Vestreng. Kliner den opp i motsatt kryss.

Der må du score, Skjeggenes. 

Der også, Skjeggenes. Han er best til det meste men ingen storscorer.

15 min: 0-4 Aaserud.

16 min: 0-5 Marius Kolstad. 

18 min: 1-5 Erik Johnsen. Nydelig lobb.

20 min: 2-5 Johnsen.

Slutt

Aurskog-Høland 2 - AFSK Oldstars

Oldstars må vinne 5-0 for å gå videre.

Jevn åpning. AHFK 2 med mest ball.

Studsrud smeller balle i stanga. Kolstad vipper returen over.

8 min: 1-0 Studsrud. Plasser ballen i hjørnet med utsiden av foten. Fin pasning av Kolstad.

Fjellheim skyter i tverrliggeren.

God redning av Aastad. Bjørklund med avslutningen.

To gode sjanser for AHFK. 

15 min: 2-0 Helbostad styrer inn en god pasning fra Studsrud.

Oldstars prøver å stå høyere. Mer åpen kamp.

Straffe til AFSK. Fantastisk redning av Jouini på Sægrovs straffe.

Slutt. AHFK 2 vant dermed sin gruppe foran Sørumsand.

AFSK 2 - Blaker

7 min: 0-1 Martin Mathisen.

7 min: 1-1 Stian Røisgård.

Blir det 1-1 går Blaker og AFSK videre. Vinner Blaker går Rømskog og Blaker videre.

11 min: 1-2 Daniel Pereira.

Værtypen sklitakler. Straffe.

14 min: 1-3 Martin Nordseth setter straffa.

Nordset har fire scoringer og er toppscorer.

20 min: 1-4 Sander Svardahl.

Slutt. Blaker vant gruppa foran Rømskog.

Blaker møter AFSK. Rømskog møter AHFK 1.

Åkrene 1 - Gjelleråsen.

GIF har vunnet gruppa. Vinner de mot Åkrene går Søndre videre. Med poeng til Åkrene er de videre.

Steinar Pedersen har kommet. Nå blir det filming av kampene.

Jevn åpning. Mye balltrilling.

7 min: 1-0 Andreas Lund. 

GIF lagt seg bakpå. Får det ikke helt til i dag. Åkrene gode med ball.

10 min: 1-1 Semb.

10 min: 1-2 Grandre.

Det var to kjappe. Godt spill av GIF.

Wahl med beinparade på et Pande-skudd.

Dette er siste gruppekamp. Sluttspillet i #AFSKinnecup kan du følge her om fem minutter: http://lokalfotballen.blogspot.no/2016/01/direkte-fra-afsk-innecup-sluttspill.html?m=1

GIF har kontroll nå. Ett minutt igjen.

19 min: 1-3 Bijmolen.

Slutt.

Gjelleråsen mot Sørumsand. AHFK 2 mot Søndre.


Følg de kampene her: 

http://lokalfotballen.blogspot.no/2016/01/direkte-fra-afsk-innecup-sluttspill.html?m=1


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar