onsdag 30. mars 2016

Direkte fra 2. kvalikrunde på Romerike - FuVo - Skjetten

  Klokken 19:00 starter cupmoroa. Jeg håper folk flest kommer for å støtte sitt lag, men kan du ikke så følg kampene her.



Kamper:

Fu/Vo - Skjetten 19:00
Eidsvold Turn - Skedsmo 20:00
Flisa - Hauerseter 19:30

Jeg reiser først til Opakermoen for å se Fu/Vo-Skjetten, deretter for å se Turn - Skedsmo. Hvordan jeg løser det har jeg ikke bestemt ennå.

Lagene:

Fu/Vo: Rønningen, Bråthen, Dahl, Nordby, Halvorsen, Linstad, Skolbekken, Finstad, Hagerup, Brenna.

Skjetten: Tvinnerheim, Nilsen, Davidsen, Edvardsen, Slorafoss, Karlsen, Castilla, Daly, Kordahl, Eriksen, Lindahl.

Det snør på Aurskog. Ull er på, og Corsaen durer oppover.

Nå er vi klare.


Nei, typisk. Målet på ene siden er det noe galt med. Større hull der. Kan jo ikke drøye mer nå.

Startet kl. 19:06.

1 min: 0-1 Lindahl. Davidsen skyter i stolpen etter et frispark. Lindahl smeller inn returen.

2 min: Finstad skyter i stolpen og i ryggen på keeper. Tvinnerheim fanger den.

Corner til FUVO. Ingenting.

Herlig åpning. Brenna skyter. Blir corner.

4 min: Slåes for langt og ut.

FUVO i 4-2-3-1 og Skjetten i 4-4-2.

9 min: Castilla skyter via  en FUVO-spiller. Ingenting ut av corneren.

Nilsen i tøff duell med Skolbekken. Frispark. Bra trøkk.

Tre cornere til FUVO på rappen.

14 min: Den siste en elendig variant. Skjetten kan kontre men tar den ikke.

18 min: Alt roet seg ned. FUVO triller og Skjetten forsvarer seg.

Der kom FUVO løs på høyre. Edvardsen måker ballen til corner.

Nok en svak corner av FUVO.

Nå er det snart avreise til Eidsvold, dessverre :-).

25 min: 1-1 Finstad, tror jeg. Banket den inn fra 20. Er på vei til bilen så så det ikke  godt.

1-2 Lindahl header gjennom Eriksen som kriger ballen i mål! #skjettenfotball

Direkte fra Eidsvold (kl 20:00): 

http://lokalfotballen.blogspot.no/2016/03/direkte-fra-2-kvalikrunde-eidsvold-turn.html?m=1


Det tok seks minutter: 0-1 Willy Zamble 6 min

39 min: 2-2 på Opakermoen. Har ikke målscorer.

Over 3,5 mål gikk glatt inn på oddsen.

Det er ikke bare i Aurskog-Høland det er dårlige veier. Rv 177 er håpløs.

45 min: 3-2 selvmål av Skjetten.

Pause.

2. omgang følges her: 
http://lokalfotballen.blogspot.no/2016/03/direkte-fra-2-kvalikrunde-eidsvold-turn.html?m=1




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar