tirsdag 22. mars 2016

Direkte fra Aurskog-Høland - Grei i 2. kvalikrunde til NM

2. kvalikrunde spilles i kveld mellom Aurskog-Høland og Grei. Jeg følger kampen direkte.
Kan Martin Fjellheim og AHFK stoppe Grei i kveld? (Foto: Espen Bråthen )

Kampstart: 19:00 på Høland stadion.

Lagene:

AHFK: Hoftvedt, Jensen, Kopperud, Haugen, Bergsjø, O. Vestreng, Fjellheim, M. Vestreng, Krogstad, Svardahl og B. Vestreng.

Grei: Lilleberg, Olsen, Sørflaten, Tsiolas, Hessen, Kjølhamar, Mathisen, Liven, Gran, Haugseth og Bunæs.

Det er varslet mange folk til Høland stadion i kveld, og jeg håper færrest mulig leser dette. Kom deg heller på kamp :-)!


Vi er klare!

1 min: Begge lag slår litt langt i starten for å sette press.

Veldig mange på kamp i kveld. Nydelig!

3 min: Hard jobbing av begge lag. 

Begge lag gode i presset. Dermed lite finspill.

5 min: Svardahl drar av to mann, skuddet blir blokkert. Corner

Den går over alle.

7 min: Bedre pasningsspill av begge lag nå. Mer bevegelse.

8 min: Frispark til AHFK i fin posisjon. Heades ut.

9 min: AHFK i 4-4-2 og Grei i 4-3-3.

Svardahl snapper nesten ballen fra keeper. Går et gisp gjennom publikum.

10 min: Grei med fint spill. Avblåses for offside - tendenser.

15 min: Martin Fjellheim med en suser. Skyter utenfor fra 22 meter. Fint forarbeid av Svardahl.

AHFK har kommer bedre inn nå. De jobber godt og stresser Grei. Det er de også nødt til fordi bortelaget har et par meget gode spillere.

21 min: Fjellheim klinker til etter en corner. Like utenfor via en Grei-spiller. Får ikke corner.

Lars Kopperud har rydda godt opp bak for AHFK.

23 min: Martin Vestreng avanserer og skyter. Keeper redder.

AHFK kommer igjen men innlegget blokkes. Grei kontrer og får corner.

24 min: Mathias Hotvedt med to gode inngrepner. Først ut og vokser corner og redder returen.

28 min: Vestreng spiller gjennom Svardahl. Keeper redder venstrebeinskuddet.

30 min: Grei med sin beste sjanse. Skuddet fra 17 blir blokkert av Haugen.

32 min: Svardahl prøver seg igjen. Et svakt touch ødelegger.

34 min: Bytte - 19 Liven ut for Grei. 3 Marius Kjølhamar inn.

36 min: Innbytteren med skudd. Hoftvedt redder lett.

37 min: Toppscorer Haugseth med et godt skudd. Hoftvedt med god redning.

AHFK med et par småforsøk. Ryddes lett unna av Grei.

43 min: Bergsjø fyrer fra 26 meter. Et godt stykke utenfor.

Pause.

En jevn kamp på Høland stadion. Blir det første målet vinner her mon tro.

I gang.

46 min: Straffe til AHFK.

1-0 Hans Christian Bergsjø. Sender keeper en vei og ballen den andre.

Eirik Haugen ble klippet ned og fikk straffen.

49 min: Corner til AHFK. Stusses utenfor.

51 min: 2-0. Steffen Krogstad. HC Bergsjø med strålende innlegg. Krogstad header i nærmeste.

54 min: Fin trilling av Grei. Kommer seg rundt på kant, men innlegget er svakt.

Ny opprulling og scoring for Grei. Ballen er ute vinkes det for. Ingen scoring.

56 min: Hoftvedt fint ute på en gjennomspill.

Nå blir AHFK lave. Grei presser.

59 min: Svardahl vinner ballen. Slår et godt innlegg men Grei er først på ballen.

Krogstad god på kanten. Fjellheim får den og innlegget går like over Ola Vestreng.

62 min: Latterlig oppførsel av Hessen. Dytter Svardahl langt ut av banen. Får gult kort.

Frisparket fra Vestreng header Haugen over.

64 min: Herlig angrep av AHFK. Ola Vestreng til Bendik Vestreng, som slår ballen foran mål. Keeper redder godt fra Svardahl.

Bergsjø får en lei smell i kneet. Halter av.

66 min: Joar Akselsen inn for Bergsjø.

Termos på rosa lodd 42!

68 min: Grei rundt på høyrekanten. Innlegget forbi alle.

Det er smånervøst her nå. Smårotete av begge lag.

Jeg er også nervøs!

72 min: Vegard Aaserud inn for Bendik Vestreng.

Trener til Grei, Sami Sakka, med nydelig demping!

Gult til Aaserud. For seint i en takling.

Aaserud er sentralt på midten. Fjellheim flyttet høyere opp og jager Greis defensive på midten.

77 min: 3-0 Ola Vestreng. Martin Vestreng spiller fri Svardahl. Han spiller tversover og Ola Vestreng dytter den inn.

78 min: Skjeggenes inn for Fjellheim. For en jobb Fjellheim har lagt ned i kveld. Enormt!

81 min: Svardahl drar av to mann og løper fra en. Avslutning forbi keeper og utsiden av stolpen.

 83 min: Skjeggenes vinner ball på midten. Vegg med Svardahl, men avslutningen går utenfor.

Gran på Grei får gult. Det var en albue sies det.

87 min: Haugseth får en sjanse, men skyter langt over.

Simen Olsen hos Grei har fått kjørt seg i dag. Svardahl hatt mye gøy rundt han.

Gult til Steffen Krogstad.

Haugseth med en frustrerende håpløs takling på Svardahl. Dommeren ser den faktisk ikke....

Haugseth har det bikka for nå. Får gult etter ny takling. 

95 min: 4-0. Steffen Krogstad. Nydelig angrep hvor Krogstad setter inn en stolperetur.

Slutt!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar