onsdag 9. mars 2016

Direkte fra kvalikkampen mellom Rømskog og Fuvo

Denne kvelden er en historisk kveld. Lille Rømskog er i første kvalikrunde til NM for aller første gang. Kampen spilles på Bråtevangen og sterke Fu/Vo er motstander. Du følger kampoppdateringer her.
Blir det mer juble for Håkon Bråten og FuVo mot Rømskog i cupen? (Foto: Espen Bråthen )

Kampstart er 19:00.

Rømskog: Berger - Fagersand, Heggedal, Jovall Dahl, Sundsrud - Malnes, Dahlum Nilsen, Nilsen, Aaserud - A. Sandby og J. Sandby.

Fu/Vo: Rønningen - Bråten, Dahl, Sannerud, Nordby - Halvorsen, Skolbekken, Linstad - Finstad, Hagerup og Moltzau.

Dagen overraskelse er at Marius Heggedal og Ørjan Malnes er med - de har lagt opp... Jøran Sandby har også meldt seg kampklar også. Får håpe kneet hans holder.


Vi er snart klare. Spennende. Endelig!

2 min: FUVO presser høyt, men Rømskog holder unna greit.

Corner til FUVO.

5 min: Hagerup prøver å lobbe. Berger fanger.

Rømskog med Aaserud på venstre. Innlegget blir renska.

7 min: Hjemmelaget er mer enn med i kampen. Herlig innsats. FUVO upresise.

11 min: Fagersand ned innlegg. For lavt.

Sandby i offside.

Corner til FUVO. Linstad skal slå. Heggedal får den unna.

13 min: Lite bevegelse i bortelaget. Lett å plukke for Rømskog.

13 min: Hagerup header over. Bra innlegg av Bråten.

14 min: 0-1 Finstad. Der kom den. Feil av Rømskog bak. Finstad løper gjennom og lobber over keeper.

Der fikk FUVO scoringen sin. Nå må Rømskog høyere og FUVO kan trille og kontre.

20 min: FUVO med mer ball. Rømskog ikke like gode i presset.

21 min:Frispark til Rømskog. Stor sjanse til Jovall Dahl. Keeper redder.

22 min: Skolbekken skyter utenfor.

23 min: Fint spill av FUVO. Ruller rundt. Innlegget fra Bråten for dårlig. Nå styrer FUVO alt.

Fagersand kommer rundt. Innlegget fanges av keeper.

28 min: Oj, Rønningen mister et innlegg. Heldigvis faller ballen ned til han igjen.

32 min: Hagerup vender bort en. Skrått alene med keeper skyter han rett på keeper. Godt forsøk.

35 min: Bråten klarer ikke å stusse ballen i mål. Blir offside.

36 min: 0-2 Moltzau. Spilles gjennom på høyre, lobber over keeper som er på halvdistanse igjen.

39 min: Hagerup leker seg litt. Ender ned et skudd utenfor av Finstad.

41 min: Sannerud ned herlig crosser. Halvorsen med godt innlegg, men går forbi alle. FUVO fortsetter presset nå.

44 min: Hagerup rekker akkurat ikke frem til ballen, etter et godt innlegg av Bråten.

45 min: Dahl misser. Jøran Sandby løper seg fri. Linstad feller han på seksten. Gult kort. Frispark i god posisjon.

Aaserud med godt frispark. Rønningen mister ballen, igjen, men Rømskog får ikke tak i ballen.

PAUSE.

46 min: Ingen bytter.

50 min: Ny fin crosser av Sannerud. Halvorsen med svakt innlegg.

52 min: FUVO presser bra. Spiller seg rundt. Flinke til å doble på kantene. Senker ned til tre bak (Linstad) og flytter opp backene .

Corner. Moltzau slår men de gule får den ut.

55 min: FUVO løper seg fri på høyre. Innlegget er godt, men Hagerup stusser den like utenfor.

Tøff duell mellom Nilsen og Dahl. Gult på FUVOs spiller.

59 min: Linstad med en suser. Berger slår ballen over. Corner. Den header Skolbekken like utenfor.

Finstad takler Fagersand. Finstad får gult.

62 min: Aaserud trekker seg innover, skyter over.

Gult til Malnes. Takler Nordby.
Frisparket plukker Berger lett.

66 min: Rømskog mister. Hagerup avslutter svakt. Der burde spilt til Moltzau - han er irritert.

67 min: Sandby ut - Bergquist inn.

69 min: 0-3 Bråten. Fra back til back. Nordby med godt innlegg som Bråten header i mål mellom beina til keeper.

 Bytte: Rud inn for Hagerup for FUVO.
Holmedahl inn for A. Sandby for Rømskog.

Tok en prat med Kim Brenna, så stoppet litt med oppdateringene. Brenna sliter litt med achilles, men er klar til seriestart.


Kvalness inn for Linstad.

70 min: Skjedd lite ute på banen. Corner til FUVO.

73 min: Kvalness skyter i tverrliggeren, etter fint veggspill med Finstad.

Dommer Cagatay er meget god i kveld.

75 min: 0-4 Finstad. Frispark fra 25 meter subber inn. Keepertabbe.

16-åringen Aaserud ned for telling etter en duell. Oppe igjen.

86 min: Nydelig innlegg av hjemmelagets Fagersand. Keeper får såvidt slått den bort.

88 min: Aaserud blir felt. Like utenfor seksten.

1-4. Aaserud smeller frisparket i en Rømskog-spiller. Tror det var Holmedahl med scoringen.

SLUTT.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar