onsdag 6. april 2016

Direkte fra AFSK - Skjetten 2

Direkte fra 5. divisjonsoppgjøret mellom AFSK og Skjetten 2. 
Stian Røisgaard (t.v) og Christian Sørevik (nr 10) starter i kveld for AFSK mot Skjetten 2 (Foto: Espen Bråthen) 

Kampstart: 19:00

AFSKs lag: Anzjøn, Fossum, Kristiansen, H. Lundberg, Røisgaard, Ulseth, Sørevik, H. Lundberg, Blomberg, Eriksen og Ali.

Skjettens lag: Sletta, Tokstad, Bjerkestrand, Standal, Sparby, Husum, Bakke, Løken, Johannessen, Wiker og Jappée.

Først er det trening for J9, J10 og J11 på Aursmoen, før det blir voksenfotball.

Vi er igang.

1 min: 1-0 Moa Ali. Det gikk raskt.

To store sjanser til Skjetten. En like utenfor og en redning på strek etter corner.

5 min: Eriksen lobber over både keeper og ball.

Ny corner for Skjetten. Stusses ut av AFSK.

10 min: Skjetten styrer her ute nå. Godt pasningsspill.

13 min: AFSK fått litt mer tak i ballen. Ali med skudd over.

15 min: AFSK roper på straffe. Ingenting.

16 min: Stor sjanse til Skjetten. Skudd like utenfor.

24 min: Jevna seg ut. Skjetten slitne allerede?

25 min: Skudd fra Skjetten.Antzjøn redder enkelt.

26 min: Ali kommer mot keeper. Presset til en svak avslutning.

 29 min: Blomberg med frispark. Avklareres.

34 min: Skjer lite.

35 min: Moa prøver en volley. Rett til keeper.

36 min: Sørevik med godt innlegg. Ali når ikke fram.

38 min: Eriksen smeller til på halvvolley. En meter utenfor.

39 min: Blomberg smeller til fra 30. Suser utenfor.

42 min: Eriksen ned for telling. Blir bært av banen.

43 min: Gult kort til H. Lundgren.

Eriksen ut Darazzi inn.

PAUSE

2. omgang startet.

Fruktkurv til d for David 3 - rosa. Fruktkurv pluss sies det.

Nå er det kaldt her. En times trening i regn hjelper ikke på.

51 min: Sørevik i bakrom(!), innlegget setter Darrazi over.

53 min: En Skjetten-spiller fikk bollen på nasan. Går greit.

Ola Fossum er god nå. Bra høyreback.

57 min: To cornere til AFSK. Ufarlig.

Tok to ord med Eriksen. Landet feil etter duellen. Vondt under hælen.

60 min: Fint spill av Skjetten. Ruller ut til høyre. Skuddet reddes.

1-0 til Kløfta over Fet nå. Sarken Saleh scoret.

63 min: To kjappe oversteg av Blomberg. Skuddet smeller i stanga.

AFSK har god kontroll her ute.

70 min: Mye frem og tilbake. 

71min: Sørevik med godt skudd fra 25 meter. Keeper slår til corner. Den blir det ingenting av.

76 min: Det går frem og tilbake. 

Morsomt å høre Thomas Lerdahl rope ut meldinger til lagkameratene i AFSK. Tror nesten at kampen går på NRK.

84 min: Ali alene med keeper. Keeper redder godt.

Fjellhamar - Sørumsand 1-0 nå. Petter Larsen.

86 min: 2-0 Selvmål. Darrazi spiller til Blomberg. Avslutning går i keeper og en Skjetten-spiller.

Samtidig scorer Fjellhamar mål. 2-0 på et selvmål.

Kløfta - Fet 1-1. Blix.

K. Lundberg kåret til AFSKs beste. Det er feil syns jeg. Ola Fossum to hakk bedre.

93 min: Blomberg fyrer. Utenfor.

Slutt!

Kløfta - Fet 1-2 51 min. Espen Søgård.

Oppdaterer scoringen fra Fjellhamar-Sørumsand og Kløfta - Fet her. Kampene er ferdig cirka 22:00.

Fjellhamar - Sørumsand 4-0. De siste av Hunstad og Johannessen,

Kløfta - Fet 2-2. Adam Olsen.

Kløfta - Fet 3-2 Ole Westheim. Spilt i 67 min.

Kløfta - Fet 3-3 Christoffer Blix. Spilt i 82 min.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar