torsdag 7. april 2016

Direkte fra Aurskog-Høland mot Gran

Direkte fra Høland stadion der Aurskog-Høland møter Gran i 3. divisjon avdeling 3.

Klarer AHFK å ta sine tre første poneg i 3. divisjon mot Gran? Foto: Espen Bråthen.

Kampstart: 19:00

AHFK: Hoftvedt, Jense, Kopperud, Haugen, Bergsjø, Krogstad, M. Vestreng, Fjellheim, Skjeggenes, Svardahl og B. Vestreng.

Gran: Har ikke satt opp lagoppstilling.


Klare til kamp.

Ola Vestreng hinker rundt på krykker. To avrevne leddbånd i ankelen. Ute i 4-6 uker.

1 min: Bergsjø redder et offensivt AHFK. Gran prøver et gjennomspill.

Svardahl slår ei luke. Vestreng for ikke inn ballen til en helt ledig Krogstad.

2 min: Skjeggenes vinner ballen høyt. Upresis ball fra han til Svardahl. 

5 min: corner til AHFK. Vestreng blir tatt hardt på seksten. Frispark.

Vestreng skyter frisparket i utsiden av stolpen.

Gran står høyt uten press på ballfører. Farlig mot Svardahl.

8 min: 1-0 Martin Fjellheim. Han bryter ballen høyt. Løper alene med keeper og setter den i mål med til venstre.

11 min: 2-0 Bendik Vestreng. Herlig spill av hjemmelaget. Svardahl drar seg fri på venstre, og slår et nydelig innlegg med utsiden av høyre. Vestreng stuper inn foran keeper og header i mål.

13 min: AHFK kommer igjen. Godt forarbeid av Jensen og Svardahl. Vestreng og Svardahl ikke enige. Kunne blitt stor sjanse.

16 min: Svardahl drar av 3-4 mann. Avslutningen redder keeper godt.

18 min: Svardahl igjen. Løper fra to mann og ned til dødlinjen. Pasningen litt bak en AHFK-mann i full fart inn i feltet. Den bør sitte.

24 min: AHFK har roet seg ned litt. Mer balltrilling her ute.

26 min: Bergsjø med frispark. Skjeggenes kaster seg frem og avslutter utenfor.

27 min: Krogstad spiller Svardahl fri. Avslutningen går i keeper og på innsiden av stolpen og ut. Oj.

Gran kommer på en kontring. Hoftvedt ut og redder.

Gran bytter. 14 ut og 25 inn Martin Olimb.

Fjellheim ned for telling. Fikk en albue. Han er klar igjen.

37 min: Gran med en god sjanse. Et håpløst skudd ender hos Olimb. Skuddet stoppes av Kopperud.

41 min: Bendik Vestreng header en corner over.

Gult kort på 15 på Gran. Holder igjen Krogstad. Frisparket når ikke Kopperud.

Pause.

Vi er igang.

46 min: 2-1 Aleksander Kambo. Gran kontrer, og scorer. Fint angrep på venstresiden. Spilles inn foran mål og rett i kassa.

49 min: B. Vestreng løper seg fri, men løper litt feil og Gran vinner ballen.

50 min: Svardahl dribler seg fri på venstre. Ingen fra AHFK kommer på det gode innlegget.

51 min: Gran flinke på høyresiden. Avslutningen reddes av Hoftvedt.

Avisa Hadelanden er her. Journalisten mener Gran burde komme topp 5 i år.

55 min: Gran mye mer på hugget. Godt skudd fra 20 meter.

57 min: Ny kontring for Gran. Herlig redning av Hoftvedt. Corner.

58 min: 2-2 Steffen Mørtvedt  . Gran presser og presser og Mørtvedt banker ballen i krysset.

For en snuoperasjon av Gran. Rundspilt i første, og nå har de scoret to.

Gult til Kopperud. Takling.

62 min: 3-2 Lars-Eirik Svardahl. Gran kaster seg i angrep, og Martin Vestreng og spiller fri Svardahl. Han scorer alene med keeper.

Vegard Aaserud inn for Bendik Vestreng.

Gult til Mørtvedt. Sparker bort ballen.

65 min: Skjeggenes header inn ballen, men er offside.

67 min: Grans Sørumshagen skyter over fra 27 meter.

69 min: Bergsjø skyter i stolpen og ut. Fint forarbeid av Svardahl.

Khalayli ut og Mads Holterbakken inn for Gran.

75 min: Roligere nå. Mye upresist og brudd i spillet.

79 min: Svardahl med åpent mål. Dommeren blåser angrep på keeper. I alle dager.

83 min: Henrik Studsrud inn for Skjeggenes.

86 min: Christian Helbostad inn for Steffen Krogstad.

Gran med to cornere. Litt miljø men hjemmelaget får den ut. 

89 min: Marius Kolstad inn for Martin Vestreng.

Kolstad skyter fra 20, keeper redder.

92 min: Mange bytter for begge lag så lagt til mye.

Kolstad feid ned innenfor seksten. Ingenting sier dommer. Uff.

SLUTT.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar