lørdag 9. april 2016

Direkte fra Fu/Vo - Flisa i 3. divisjon

Direkteoppdateringer fra Opakermoen og Fu/Vo - Flisa. Dette blir også første direkteoppdatering med et nytt verktøy.


Kampstart: 16:00

Fu/Vos lag: Rønningen, Bråten, Sandberg, Lundhaug, Nordby, Linstad, Finstad, Moltzau, Halvorsen, Hagerup og Brenna.

Flisas lag: Helland, Gerson, Myhre, Lunder, Engen, Karlsen, Bye Foss, Nordnes, Eriksen, Thaqi og Gundersen

Bytter til vanlig live.

1 min: 0-1 Gundersen. Vender på 20 og smeller den i hjørnet. Tok ti sekunder.

Kampen startet 16:04.

Sjokkåpning for FUVO dette her.

Skjetten leder: Eriksen header inn 1-0 etter vakkert forarbeid av Castilla! #skjettenfotball #3div spilt 6 min

5 min: Finstad igjennom, men blir løpt opp.

Rønningen plukker et innlegg mot gamle lagkamerater.

9 min: Hagerup med noen lekre detaljer. Ballen til Finstad litt for lang, og keeper fanger.

10 min: Hagerup med skudd utenfor.

1-0 Skedsmo. Mostue, assist Wang. 10 minutter

14 min: Corner til Flisa. Ut først men Flisa holder presset.

17 min: Brenna med frispark. Skyter over.

21 min: FUVO legger press på Flisa. Et langt angrep ender med et godt skudd fra Nordby som keeper slår til corner.

Den sløses bort.

23 min: Endelig Brenna i bakrom. Kommer litt for langt ut til høyre. Ender opp i nada.

1-0 til Hallingdal mot Årdal.

Corner til FUVO.

Avklareres av Flisa.

1-1, Truls Hovland utliknar for Årdal mot Hallingdal.

27 min: Fint angrep av Flisa. Gundersen med forarbeidet. René Eriksen avslutter utenfor.

29 min: Finstad vender på 20 meter. Skuddet skrur seg utenfor målet. Flisas trener ikle akkurat fornøyd.

- Det er bare 80 prosent nå.

Bra spill av Bye Foss og Thaqi, men går for sakte.

32 min: Flisa har full kontroll. Flinke til å variere spillet mellom kort og langt. FUVO løpendes imellom.

33 min: Flisa bryter høyt. Thaqi skyter godt, men Rønningen redder.

Gult på Bye Foss. Tok Bråthen stygt for ett minutt siden. Godt dømt av Cagatay.

35 min: Moltzau med frispark. Elendig slått langt over.

Valdres leder 1-0. 35 min: 1-0 Aidan Hawtin

39 min: Fuvo er merkelig tamme.

Der prøver FUVO seg. Finstad på venstre. Innlegg blir avklarert til corner. Viktig. Der stod Brenna alene foran mål.

Corneren før Flisa.

43 min: Finstad finner rom nå, men FUVO klarer ikke å utnytte det. Forsvaret til Flisa har kontroll.

44 min: Gundersen smeller ballen over på halv-volley. Irritert på seg sjøl.

45 min: 1-1 Preben Finstad. Igjen finner han rom. Spiller ut til Nordby. Innlegget er bra fra Nordby, og Finstad stusser ballen i lengste.

Valdres - Sander: 40 min: 2-0 Dan Mönell

PAUSE

Brus og vaffel innabords.

Vi er klare igjen. FUVO må opp et par hakk.

46 min: Gundersen header utenfor etter en corner.

2-1 seier til Lørenskog i serieåpningen på Rolvsrud idag.

49 min: Halvorsen vinner ballen. Innlegget fra Bråthen over alle.

50 min: Stor sjanse. Finstad drar av en mann innenfor seksten. Keeper redder meget bra det skuddet.

52 min: FUVO klart best nå. Innlegget fra Finstad når nesten Brenna. Fem-meter.

Jevnaker utligner mot Skedsmo. 1-1.

Nå kommer sola også. Herlig.

55 min: Flisa kontrer, men Thaqi roter bort ballen.

56 min: Brenna forbi to mann langs seksten. Skuddet blir blokkert.

60 min: Nå er det Flisa som er upresise .
FUVO får flere kontringsmuligheter, men utnyttes ikke.

64 min: Brenna alene på søtten meter. Skuddet er svakt og ballen triller utenfor.

Petter Sannerud inn for Marius Nordby.

65 min: Peder Bye Foss header like utenfor etter et Thaqi-innlegg. 

Peder Bye Foss igjen. Kaster seg frem på bakerste, men ballen går som et flipperspill foran Rønningen.

Gult til Håkon Bråthen. 

Gult til Erlend Karlsen. Takler Finstad.

71 min: Brenna alene på søtten meter igjen. Venstrebein-skuddet er bedre og ballen suser like utenfor.

2-1 Skedsmo-Jevnaker. 80 min. Shurdiqi ass Wang

Jeg trodde dette bli et tøft "lokaloppgjør", men du verden så kjedelig egentlig denne andreomgangen er.

77 min: Flisa prøver seg, men skuddet fra Thaqi er for dårlig. Rønningen redder enkelt.

Mostue med to kjappe for Skedsmo. 4-1 over Jevnaker nå.

79 min: Hagerup spilles fri alene med keeper. Offside.

80 min: 1-2 Sigvart Lunder. Header inn corneren i lengste. Svak markering av FUVO.

Det er 2-1 til Hallingdal over Årdal.

Otto Dahl inn for Preben Finstad.

150 tilskuere her i dag. Det er bra!

Skjetten-Hasle/Løren 2-0! Lindahl scorer etter fremspill av Hajji! #skjettenfotball #3div

87 min: Moltzau smeller til på et frispark, men rett i muren.

Ny mulighet. Linstad nå. Han skyter over.

Passerer 90 nå.

Moltzau får en kjempesjanse. Headingen er for svak og keeper redder.

FUVO slår langt men vinner ingen dueller.

SLUTT.

Valdres - Sander slutt 3-0. Aidan Hawtin, Dan Mönell og Sam Humphreys

Eriksen legger på til 3-0 for Skjetten.

Sak kommer senere. Perfekt fotovær.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar